Przedszkole Samorządowe nr 24
im. Misia Uszatka w Piotrkowie Trybunalskim

Rozkład dnia

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 8 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 8 =

Ramowy rozkład dnia dla 3-4 latków (zgodny z nową podstawą programową)

05.30 - 07.30 - Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne według zainteresowań: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne
07.30 - 08.15 - Indywidualne bądź grupowe wspomaganie i korygowanie rozwoju, zabawy dowolne dla pozostałych dzieci
08.15 - 08.30 - Zestaw ćwiczeń porannych i czynności higieniczno-porządkowe
08.30 - 09.00 - Śniadanie
09.00 - 09.30 - Zajęcia dydaktyczne
09.30 - 10.15 - Zabawy dowolne w wybranych kącikach tematycznych
10.15 - 11.15 - Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze
11.15 - 11.30 - Czynności higieniczno–porządkowe
11.30 - 12.00 - Obiad
12.00 - 13.45 - Leżakowanie dzieci 3-letnich
12.00 - 12.30 - Dzieci 4-letnie bajkoterapia, ćwiczenia relaksacyjne, muzykoterapia, ćwiczenia wyciszające.
12.30 - 13.00 - Dla dzieci 4-letnich: prowadzenie gier i zabaw polegająych na: kształtowaniu poprawnych relacji społecznych, współdziałaniu w grupie, integracji grupy, wspieraniu mocnych stron dzieci, nawiązywaniu bliższych relacji z rówieśnikami za pomocą ruchu, tworzeniu sytuacji, dająych dziecku poczucie bezpieczeństwa.
13.00 - 13.45 - Zabawy ruchoe w ogrodzie przedszkolnym.
13.45 - 14.00 - Czynności higieniczno-porządkowe
14.00 - 14.25 - Podwieczorek
14.25 -1 4.45 - Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci w salach
14.45 - 15.30 - Zabawy ruchowe w  ogrodzie przedszkolnym lub zabawy ruchowe w sali. Gry i zabawy stolikowe, indywidualna praca z dzieckiem.

Ramowy rozkład dnia dla 5-6  latków (zgodny z nową podstawą programową)

05.30 - 07.30 - Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne według zainteresowań: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne.
07.30 - 08.15 - Indywidualne bądź grupowe wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym, mającym trudności (pozostałe dzieci zabawy dowolne)
08.15 - 08.30 - Zestaw ćwiczeń porannych i czynności higieniczno-porządkowe
08.30 - 09.00 - Śniadanie
09.00 - 10.00 - Zajęcia dydaktyczne
10.00 - 10.30 - Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.
10.30 - 11.15 - Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze
11.15 - 11.30 - Czynności higieniczno–porządkowe, przygotowanie do obiadu.
11.30 - 12.00 - Obiad
12.00 - 12.30 - Bajkoterapia, ćwiczenia relaksacyjne, muzykoterapia, ćwiczenia wyciszające
12.30 - 13.00 - Zajęcia z całą grupą, indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju dzieci. Prowadzenie gier i zabaw polegających na: kształtowaniu poprawnych relacji społecznych, współdziałaniu w grupie, integracji grupy, wspieraniu mocnych stron dzieci, nawiązywaniu bliższych relacji z rówieśnikami za pomocą ruchu, tworzeniu sytuacji dająych dziecku poczucie bezpieczeństwa.
13.00 - 13.45 - Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym.
13.45 - 14.00 - Czynności higieniczno-porządkowe
14.00 - 14.25 - Podwieczorek
14.25 - 15.30 - Praca przy stolikach, układanie puzzli, gry i zabawy stolikowe, indywidualna praca z dzieckiem.
15.30 - 16.30 - Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne. Rozchodzenie się dzieci.

Funkcja opiekuńcza, wychowawcza i kształcąca w zakresie Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego realizowana jest w godzinach od 7.30 do 12.30.